emma: it's hanging on my walls

idiotiska kommentarer orkar jag inte svara på, skriv saker som faktiskt makes sense, otrevliga som trevliga, då kan jag svara/dementera. Men när det bara är otrevliga kommentarer som makes no sense, de orkar jag inte svara på för har man något i skallen så förstår man själv hur idiotiska de är. Men rätt kul att läsa;-)


Idag har jag:

  • Varit hos mamma & hämtat löshåret och målat naglarna...blåa
  • Varit hos Lina och hämtat det andra löshåret, blivit biten nåra gånger av hennes hund och suttit vid hennes dator
  • ätit middag

ungefär det...Jaja,NÅNTING har jag gjort i alla fall.


Nu har jag någonting att bjuda på...lite bilder!

1.                              2.                              3.

1. Olivia, Matilda, Lina, Liza på tåget
2. Olivia visar hur lång hennes uppklippning har blivit
3. Jag har en flaska i munnen

Och slutgiltigen: en goding där lina visar sina lite mer kontrollerade sidor:


puss♥/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback