emma: right



ja jag vet vilka linjer det finns? Vi har ju redan haft information och sånt, fått papper osv. Varför skulle jag då INTE fundera på det, är väl smartare att börja i tid särskilt eftersom jag är sämst på att bestämma ´mig och att det knappt finns någon linje som intresserar mig.

Förlåt, jag blev bara lite irriterad.



Ialla fall så är jag hemma nu, har just duschat men ej klätt på mig. Blev trött av att jogga, så det blir en slappardag idag. Eller, jag och Olivia tänkte möblera om lite typ. Typ så. Ungefär. Sen ikväll får det bli nåt kul istället.

Jaja, igår var vi ju som sagt i GÄVLE, låt mig sammanfatta resan med några korta ord: Åka bil, leka med VÄLDIGT söta hundvalpar, åka bil.
Ja, ungefär så var det. Vi for klockan 6 på morgonen och kom hem 2 på natten. Det var roligt. Ah just det, vi var på ikea 2 gånger också.




Och några bilder från DEN SISTA JULI 2009, från kåge och Linas hus.
 olivia kör SKOLFOTOPOSEN!

 Olivia i mittbena - love it or leave it?

 Jag goes FJORTISPOSEN (ni ser, jag drar i mitt hår? Ja, just det. Ni kanske tänker: VARFÖR göra den posen? Ja, jag undrar samma sak.) och Olivia tittar konstigt på mig pga av att jag kör fjortisposen!

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback