emma: where did I go wrong

oj jag uppdaterade inte igår. Men jaja jag göre nu iaf:*

Började gårdagen med skola, segade mig igenom dagen tills vi slutade, då for jag på stan och köpte en mascara och en foundation för det rimliga sammanlagda priset 189 kronor. Så de var nice.

Därefter for jag hem och gjorde mig klar för PAN, jippi wiho. Men före det skulle vi äta på matfesten som pågår just nu här i skellefteå, riktigt gott vare. Sen for jag och Olivia till Lina en stund, sedan hämtade vi Liza och Dana och gick till pan. Där var det i alla fall halvroligt men Liza Olivia och Dana for runt 10, jag och Lina stannade kvar men när hon började dryga för att inte prata med en kille (ni fattar inte men hon drygade i alla fall) så blev det inte sådär jättekul. Alla mina kompisar hade lämnat mig, jag var ensam. What to do? Jo, jag letade upp några som också var ensamma så dom blev mina nya kompisar. Dom räddade mig där den sista halvtimmen.

I natt sov jag asdåligt, och drömde en OTROLIGT löddrig dröm om att jag hoppade in i typ "vitt ljus", och dte var döden. Men då ramlade jag ner i typ en annan värld och någon skrek "döden är fejk". Och det var den ju, jag var ju inte död. Men man kunde inte komma "tillbaka" till "livet" igen, tror jag i alla fall. I varje fall sa jag då "men kan man blogga på sin blogg då?" HAHAHA.


Idag blir det i alla fall först att fara och fira morfar, sen tror jagatt jag kanske skulle vara med mina nya vänner. Nu borde jag i alla fall göra mig klar... men det kändes jobbigt med tanke på hur trött jag är. Jaja, bilder från igår!

FINA BILDER:*:*<3<3<3<3<3<3<3

btw. någon mer som tycker att den här bilden är COOL?

 

hehe pusspuss/emma


Kommentarer
Postat av: liza

JAG VILL INTE VARA MED PÅ BILDER FÅRN PAN DET ÄR PINSAMT!!!!!!!!!!!!! men du tycks itne ense det eftersom du ska dit mer ;O;O;OO;O;

2009-08-29 @ 15:52:09
URL: http://lizaedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

¨min keps på en jävligt fin och bra kompis

2009-09-04 @ 22:04:11

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback