emma: you are the fire you heat up my heart

godeftermiddag.

Denna soliga dagen har tillbringats på VITBERGS med en sådan random person som Olivia. Mycket härligt.

Just nu håller jag på och fixar min naglar... fina blir dom. Bilder kommer , I can promise you. 100% lovat nu. Håller också på att laga mat... grillkorv och pomfritt. Jag som inte trodde jag kunde göra 2 saker samtidigt, där misstog jag mig allt!

Lite randomfakta:

  • Jag tycker inte den här sommaren har varit bra eller dålig
  • Jag hatade bloggar innan jag själv började blogga
  • Jag är ganska blyg
  • Mina naglar växer med racerfart
  • ...och jag hatar att ha långa naglar
  • Jag suger verkligen på att rita, har dock ändå vg i bild!??!?
  • Hatar att bråka
  • Har prestationsångest i skolan
  • Pratar inte ofta i telefonen, det är inte min grej
  • Har jättelätt att bli svartsjuk

Okej, det får räcka för denna gången.

Här är minfa fina naglar, som utlovat


heheheh dom är färggladare i verkligheten.

nu måste jag hjälpa olivia med maten för hon brukar bli så sur när hon måste göra allting själv.
puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback