lina: don´t tell me you love me, please

Jag ligger på golvet i mitt rum och lyssnar på musik, jag fattar inte varför jag ligger på golvet eftersom jag tycker att det är grymt oskänt och hårt.
Har fortfarande ingenting att göraaa=inget liv=sanning osv.
Men om ett litet tag så tror jag faktist att släktingarna kommer och då får jag väl förhoppningsvis någoontong att göra.



  • Jag drömde en jätte hemsk mardröm inatt.
  • Fattar inte varför alla i skellefteå är så dryga och varför alla lägger sig i andras liv så jävla mkt.
  • Vill träna.
  • Men får inte just nu.
  • Önskar att jag och min syster stod närmare varandra
  • Hatar kärlek eftersom det alltid slutar på samma sätt tillslut, "bättre älskat än aldrig älskat" (bullshit)



    Since the first time we ever met i knew,
    You would be hard to forget.

Kommentarer
Postat av: hedda

åh tack så mycket! :)



Gud vad fin du var.

Ha en bra fredag, kram.

2009-08-14 @ 16:07:00
URL: http://heddasiesing.blogg.se/
Postat av: Elin Fornell

sv: tack desamma sötnos! :)

2009-08-14 @ 17:59:24
URL: http://elinfornell.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback