lina: I just want you, you for myself

Någon gång, någon gång kanske drömmarna blir verklighet.


Sitter just nu i mitt rum och chattar lite. Idag har jag varit med Emma och Olivia på stan, vi åt glass och pratade på som vanligt. Pratade om lite saker som kanske inte är så lämpliga att prata om på stan, en småbarns pappa tyckte nog iaf det för han tog tag i sitt barn och drog henne som ifrån oss samtidigt som han tittade konstigt på oss, haha det var ganska kul.
Efter ett tag for vi hem eftersom alla frös litegranna, var med mina gästar och hade kexätartävling(alltid lika mogna) vart iaf riktigt smuligt i köket eftersom ingen av oss har speciellt stor mun och rymmer verkligen inte 3 kex samtidigt i den.


precis så här fin kan jag vara en sommardag i juni,


Ikväll blire nog bara att vara hemma, se på scarymovie1!!!!! har saknat den som fan nu när den inte ens går att hyra på hemmakväll längre:( ska spela in den så att jag kan se den mååånga gånger nu framöver i mitt finfina liv.
Sen efter jag sett den blire nog att inviga våran dusch och sedan antingen sova eller gå in på datorn villket låter mkt mer troligt.
Men nu ska jag äta middag.



puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback