lina: I wish I never knew you, I wish I never loved you, I wish I could forget you

Jag har just vaknat elelr just och just det avr ett tag sen, har faktist hunnit berätta om min SJUKA dröm för emma och hmm bäddat sängen!
Snart skla jag slita mig från datorn, gå in i köket och äta frukost sen ska jag väl typ kanske duscha och göra mig klar.

JAG FICK ETT SMS!!!!
det stod: godmorgon;P,
naww ganska sött enligt mig eftersom den personen aldrig skrivit det förr(a)haah ah nu vet ni.


bjuder på en liten söt randombild.
btw: tycker att vi hoppar riktigt högt;O



puss

Kommentarer
Postat av: Hedda

Vill du göra reklam för din blogg?

Nu har du chansen att göra det i min blogg. Skriv ett par rader om dig och din blogg, så är du jätte snäll ;) Kramar

2009-08-15 @ 12:13:12
URL: http://heddasiesing.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback