lina: Mahal kita.

Ligger på mitt rum och känner mig asssdålig, har ont i huvet, mår illa och har ont i magen, inge roligt alls om du frågar mig, inte ens alvedon hjälper:( tycker ganska synd om mig själv just nu,

Var ju och hämtade hundvalpen aka ricky igår, åkte bil till och från gävle på en dag, det var fett jobbigt;s vart ännu jobbigare när han höll mig vaken tyyp hela natten eftersom han kände sig ensam och ville leka, riktigt sött men liiiiiite jobbigt när han sen väckte mig efter max 3 timmars sömn och skulle ut, klockan var då halv 6 på morgonen, behöver nog inte en väckarklocka längre;Pahha.


sötnöt<3


väldigt fin bild jag veet, men det är faktist inte så lätt att ta en bild på en otroligt busig valp som bara är 8veckor.


puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback