olivia: all those days that passed


en sak som jag tycker, och som jag vet att några håller med mig om, är att det är väldigt gulligt när killar har förtroenden för varandra. kan vara hemligheter, eller bara så att man vet att de pratat om nånting med varandra.
man kan ju tycka att det är lite "tjejigt" men det är bara så underbart sött, adoreable(?), amazing, men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.

men om jag säger såhär då; om jag gillar nån kille så säger jag oftast det till mina vänner. Det är normalt, inget konstigt eller speciellt med det. Men om en kille skulle göra det, säga till sin killkompis att han gillade nån,  är det en helt annan sak. det är underbart

inte heller har jag nån aning om varför eller hur jag ska förklara varför jag tycker så. det är som att de visar att de har typ en känslig sida? inte vet jag, men nåt sånt är det. och den sidan kanske inte är helt fel, särskilt då man inte får se den så överdrivet ofta.

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback