olivia: living life like nothing

Imorse var jag i valet och kvalet vad gällde shorts - ta dem eller inte ta dem? Det var frågan. Till slut bestämde jag mig för att inte göra det.
Ungefär en minut efter att vi kommit fram till norrvalla förbannar jag mig själv, i över 20grader och sol är det inte svart långbyxor jag vill friidrotta i. Särskilt inte tillsammans med en svart, ganska varm t-shirt. Och när jag sedan ser att mer eller mindre alla där börjar strippa - ta av sig långbyxorna till shorts under -  så är det ett helvete. Men livet går vidare, man måste se framåt. Om man bara ser bakåt är det så lätt att snubbla och inte ta sig upp igen. Man måste se framåt, på målen och drömmar man har för framtiden. För igår är redan borta. Men framtiden är fortsättningen på ditt liv.

oj måste dra på mig träningskläderna och fara till träningen nu, efteråt blir det mer uppdatering om dagen, bland annat om fotograferna som härjade på vår skola idag. Verkar det spännande? Kom åter om ca 3 timmar! Blir bilder från dagen också!



Om inte för min skull, gör det för hennes. För vem kan säga nej till det ansiktet?

/olivia

Kommentarer
Postat av: Karolin

Åh vad glad du gör mig:).

Allt bra?

Tjingeling!

:)

2009-08-25 @ 19:24:33
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Karolin

Åh vad glad du gör mig:).

Allt bra?

Tjingeling!

:)

2009-08-25 @ 19:24:35
URL: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback