olivia: no pants here. pants free!

nu är jag, emma och matilda här på sjungande. Matilda frågade nyss om hon fick ta av sig byxorna, och hon fick. Trevligt trevligt.

Kvällen har gått ut på många olika saker jag inte orkar berätta om just nu. Men på nått sätt gick vi från att ha 0kr till att ha 18kr. De slösade vi upp på dirren.

Vi ska alla tre sova här i natt. Jag vet att man kan tycka att vi är rätt random och onödiga, om man tänker på att vi bor tillsammans ganska ofta. Men det är inte samma sak, hör du det! Det är inte samma sak!!!!

Nyss studsade en godisbil från min mun ner på min tröja och sen upp på min arm. rätt väg och utan att lämna spår. Ganska coolt.

Bilder kommer också imorgon, men ni kan få en från right now.

MATILDA WITH NO PANTS

och dagens fundering: om man cyklar i en uppförsbacke, hur kan man flyga fram över cykeln?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback