olivia: ran out of time

Idag har vi fått besök, Lina och Ricky var deras namn. Lina kan ni nog räkna ut vem det är, om ni har IQ över 10 vill säga. Och ricky, vem kan det vara då? Kan bara säga att han är liten och springer på fyra ben. Ett nytillskott till deras familj, flyttade hem till dem i måndags. Kan ni gissa?

Nu har vi ätit middag och allt är bara frid och fröjd. Snart ska jag väl byta om till lite fulare kläder än det jag har på mig just nu, och sedan cykla mot campus där vår träning äger rum idag.
Sen efter det vet jag inte, antar chilla med myself eller kanske med lina. Vissa kanske tycker det låter helt underbart, freaking fantatic, och andra kan tycker att det låter som att jag är en noob med inget liv. Jag skulle säga något mitt emellan, men ni kanske inte lyssnar så mycket på min åsikt, vad vet jag.

Dessutom, exklusivt: "Kommer de hit skär jag halsen av mig"
Det där var ju lite mystiskt och random. Mer fårni inte veta, höhö voff?


woho! ännu en bild med emma och randomparaplyet. Dessutom ser hon liten ut (pluttig alltså)

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback