olivia: singing our song

Vaknade ovanlig sent idag, 12.20 i think. Men det blev en lite sen kväll för mig och boken..

Idag ska jag nog tillbring dagen med att göra ingenting tills dess att vi måste sätta köttfärslimpan i ugnen så att vi hinner äta före träningen som börjar klockan fem. Eller jag menar såklart 17.00.
Sen efteråt så ska vi ha möte, om vi typ ska ha kvar vårt lag eller inte. Och att nån isåfall måste träna. Det är faktiskt inte så kul att vara 3-4stycken varje gång. Man får som ingen inspiration, då det är en lagsport men vi kan inte ens utöva den. Alltså, vi kan inte spela eftersom vi är alltför få.
Även om vi har ett annat lag att träna med är det inte samma sak. Det är kul att spela med dem, men vårt lag är kul. It's not same same but different.

Men inga mer emofasoner nu inte! Emma vill baka nåt, tror jag, så om ho nån gång kan slita sig från män som hatar kvinnor kanske vi kan börja? Dock tror jag inte att vi har varken smör eller margariner och det kanske är svårt utan det? Tror inte ens vi har flytande...

Eftersom det här verkar bli en toppendag kan vi trösta oss lite med att veta att enhörningar är magiska och hann flyga iväg innan vattnet kom. Det säger sången till mig

och det här är ansiktet på nån som är less på att vänta på nån som heter emma:


/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback