olivia: that's the problem

sitter här, nyduschad och fräsch. Mätt också. Och med fina kläder: rosa linna och lila shorts. Låter riktigt snajsigt va?

Idag vad frukostbordet funderade jag och emma på gymnasiet. För det första: vad ska man välja? Själv har jag ingen aning, absolut ingen. Facebook borde ha ett test: vilken gymnasielinje ska du välja?
Och för det andra: det känns som att jag kommer börja på en skola i en klass där jag inte har nån aning om vem nån är. Men varför skulle det bli så? Det är ju ändå bara skellefteås 94or och jag vet vilka ganska många av dem är. Så varför skulle jag råka hamna i en klass med ingen jag någonsin ens hört talas om? Det skulle ju vara rätt sjukt.

Men då finns ju också problemet att det finns såna jag verkligen inte skulle vilja hamna med. Och med min otur kommer jag väl gå i samma klass som hela bunten.
Ärligt talat hoppas jag innerligt, av hela mitt hjärta, att jag kommer känna någon. Tänk bara att en dag behöva gå till skolan och in i en klass där jag inte känner nån. Tror jag får mardrömmar

Dessutom har jag fått jättekonstiga sår på armen. Ingenting går då rätt idag

riktigt underbart snyggt va?
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback