olivia: want it so bad but never get it

nuuu är det nästan klart. bara lite saker som med mammas hjälp ska upp på väggarna. En så teknisk liten dam som jag kan nämligen inte göra det själv. Eller jag menar såklart, jag KAN men mamma tycker dte är så kul att hjälpa mig med sånt så jag låter henne gör det.

Nu sitter jag och målar naglarna, men än så länge har jag bara 2rosa och 2gula. Snart ska det blå, silvriga och guldglittret(?) på. ni får se när det är färdigt.

jag har tänt rökelse - typ andra gången i mitt liv - för jag vill ju att dte ska lukta gott nu när det är "omgjort" och allt. Men kanske snart dags att släcka då jag börjar känna mig lite småyr och dimmig i huvet?

snart ska jag och emma kanske ta tag i det tredje och sista rummet, och då vill jag ha mina naglar klara. så tjolahopp

aa men ungefär sådå
och jagvet. det är inte världens coolaste att ha rosa tapeter? säg det till mig i 3an
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback