olivia: we must finish it

Vi gör en emma och säger: det löddriga nu, när jag nyss har vaknat, är att det jag mest känner peppen för är att se klart 'an american haunting'. Nånting inom mig säger att den skulle vara jättebra, vilket jag också tror. Och nu när det är ljust ute är den inte lika skrämmande. Dock kanske jag kommer ångra mig ikväll om vi ser den.......

Det som fortfarande är lite konstigt är att jag alltid, alltid äter frukost det första jag gör på morgonen. Och jag är jättesugen på det. MEn inte idag
Eller vänta! NU blev jag sugen på det. Men inte på mackor, utan på mjölk och flingor. Det var random. Det har ju liksom alltid varit 'jag och mackorna' som har hängt ihop.

hiss eller diss? bu eller bä? a eller b?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback