olivia: you break sometimes

än så länge har jag spenderat dagen med att göra: ingenting. Eller iallafall saker som klassas som ingenting, som att äta en ordentlig frukost, klä på mig, titta på gamla bilder på datorn. Somsagt; ingenting.

Men att titta på de gamla bilderna är faktiskt väldigt intressant. Det som känns som nyss var snart ett år sen? Tiden går så fruktansvärt fort, man hinner inte med.
Jag minns när jag var liten, ett år kändes som en evighet. Nu känns det mer som en månad. Snart kommer jag väl sitta här och tänka tillbaka på 9an. Helt sjukt

Jag menar, har den här sommaren funnits? Eller råkade jag bara sova mig igenom nån månad?

en av det här sommarlovets bättre dagar!!!!11
(emma har alla de äldre bilderna på sin dator)
/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback