olivia: you're like fire and i'm burning down

ett meddelande till alla de sötnosar/kanske inte lika söta människor/hundar/aliens som läser det här: GODMORGON

IDAG hehe oj caps är det såhär 'fuskbra' väder igen. det ser ut sm det är värsta bästa sommardagen, och så tittar man på termometern: 17?!
det är något allvarligt fel här. undrar bara vad det kan vara.. justja, ska det inte finnas något som kallas värme!??! särskilt nu på sommaren brukar väl det fenomenet dyka upp. trodde jag.

nu ska jag i alla fall gå upp och äta frukost, men jag ska inte äta för mycket så som emma gjorde.fast eftersom jag älskar frukost så kanske det blir så iallafall.. oj pinsamt:] *generat fnizz*


jag med, som ni kanske ser, en helt underbar frisyr

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback