olivia: you've lost me

nu har jag hunnit springa genom duschen, rusa genom frysen och slänga mig ner i fåtöljen som jag sitter i. Okej, riktigt så snabb har jag kanske inte varit. Okej jag har varit ganska seg egentligen, men och? care?

Jag har duschat iaf. Me jag failade och glömde tvätta bort sminket, så nu sitter jag här med mig själv och två  svarta fläckar under ögonen.
Sen gick jag till frysen, tog en muffins och värmde den i micron. Failade tyvärr igen och råkade värma för länge, stekhet blev den. Men det passar väl mig? Vet att du tycker det<3<33<3

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kanske borsta tänderna och sen ha mys med mig själv. Datorn får nog joina. Borde rensa upp lite med mina bilder, det är ett "ordnat kaos" just nu i bildmappen. Jag menar, nu kanske jag kommer ihåg men om några månader, borde jag komma ihåg när bilderna i mappen 'hej' togs? Nej tänkte väl det.

Bara för att ge intresseklubben mer arbete så kan jag skriva att jag tror jag håller på att få ett nytt ärr. 'Ooh, gangstagirl' tänker ni kanske nu. Men nej, inte särskilt. Det sitter på mitt vänstra långfinger.
Olyckan gick till såhär att jag var i övik, och vi körde "burk". Eller, hade kört. Jag tyckte att det hela höll på att gå överstyr så jag tog burken. Men då var det en liten kille som tyckte att vi inte hade kört färdigt, så då drog han helt enkelt burken ur min hand. Men när man har kört burken så är den full av vassa kanter, och en av dessa vassa kanter ville nödvändigtvis  gräva sig in i mitt finger. Och hur många gånger råkade jag slita upp det nästa dag? Vi kan bara gissa, men det var nog många för att det inte skulle läka och bli fint och vanligt. Jag är märkt för livet

Ser ni de svarta fläckarna? Och bilden i hela sin prakt är bara för übersnygg


/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback