olivia: things you hate and things you don't like

Det är nästan som ett litet under att jag har gått till sängs nu. Ett stort mirakel är att jag är trött och har tränat på franskan.

Test till mig själv:
Quelle heure est-il?
Vous étes nés quand?
Qu'est-ce que tu aimes faire?

HEhe wohojag kunde det! (inget fusk).

Jag blir alltid lika förvånad. Lyssna på slutet. Det kommer en alltid lika oväntad vändning.

Kvällens diss:
Flugor i rummet när man ska sova. Jobbiga och verkar alltid vilja flyga kring huvet på en?
Gissa vem som är och hälsar på mig just nu? Han är svart, liten och inte av mänsklig form. Riktigt mysigt

fuck u gilla inte don't like je n'aime pas diggididiggar NAT

puss och sovgott era faking sötnosar
bullrande bumbibjörn <LÖDDER

/olivia

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

fin blogg :)

2009-08-28 @ 21:26:09
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback