lina: tell me way it is goodbye, don´t be shy "i wont cry"

Kom just hem från min träning med divition2/juniorlaget som jag och Maja coolsson tittade på, det var riktigt underhållande att se på träningen och att prata med henne.

Imorgon så äre min första "riktiga" skoldag, räknar inte med att det kommer bli speciellt kul men vem vet, ibland blir det ju roligare än vad man räknar med.
Ska dessutom ta skolfoto imorgon, det är nog det värsta jag vet eftersom jag blir så jävla dålig varje år, det är grymt pinsamt med tanke på att hela skellefteås högstadie elever ser bilden dessutom. Men ahh får hoppas på det bästa och se till att bli bra även om det är omöjligt..

En sak som är nästan värre än att vara med i skolkatalogen är att vara med på en liten bild där skolan "presenteras" och idag hade jag ju så HIMLA tur att en fotograf tog en bild på mig när jag just kom från friidrotten till den sidan,hade på mig träningskläder och var värlens riiis, JAG VILLE INTE ENS!!! blev inte glad asså, råkade tillåme säga att jag hatade han några gånger(a) hoppas han inte tog det för seriöst eller jo hoppas de.



klassen förra året, PINSAMT BARA PINSAMT!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback