emma: all right and wrong

Lite hiss och diss:

Mys - säger sig ju självt, huh? Älskar att mysa. Bara för att det är just det, mysig. Och med mysa menar jag mysa med någon. Typ ligga och se på film eller ba chilla som. Mysigt. Samma sak med att kramas. Det är mysigt.

Kings of leon - Jag vet att jag är sen men dom är bra ju...kunde inte någon ha sagt det tidigare:(? Okej, jag har typ läst det 100 gånger men snälla, kunde ni inte ha skrikit det i mitt öra?

tjocksockar+shorts+nyrakade ben - Haha, en fetish jag har. ASSKÖNT

Videobloggar - Om dom är roliga. Inte såna här fjortisvideoblogggar, FYFAN så jävla äckligt. Visste ni förresten att vi har gjort en videoblogg? Spelade in den med Linas webbkamera, men tyvärr funkade det inte att lägga ut på youtube.. så det blev inget av det.



</3
skolan - Vad ska man säga? DET SUGER HELT ENKELT. Kan inte vänta tills vi får börja gymnasiet i stället

</3 ragga på datorn / sms - om man har träffat en person bara nån gång sådär snabbt, sen börjar man smsa/skriva på msn och så börjar han ragga som fan. Hur kul är det egentligen? Ju mer man raggar så desto mindre blir chansen att det blir något ju? Blir ju bara en asskum känsla sen om, om man träffas nångång. Nä, vill man typ ragga på någon - fråga rätt och slätt om den vill träffas. Det absolut bästa sättet ju

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback