lina: You are never gonna know who I am

Nu har typ alla gäster kommit, eller dom for jut igen en trappa upp till min kära moster, marcus, kusin och kusin.
Dom var väl ganska roliga tyckte att jag blivit stor osvosv som alla släktingar alltid säger. Nu är jag superdupermega hungrig och jag menar det verkligen..
Om någon liten person skulle vilja ge mig mat så skulle det uppskattas väldigt kmt eftersom mina föräldrar aldrig verkar göra middag idag.

Ikväll blire att vara med emma och olivia, vi ska göra någonting väldigt roligt, spännande, mystiskt, sött, gulligt, underbart och den saknen vi ska göra ÄR......en hemlis.
DU kommer bara få reda på den om du spionerar eller är med oss helt enkelt. Fast det kommer nog vara omöjligt att göra någonting av dom två sakerna men aja.
Nu ska jag tvinga mina föräldrar att göra mat för annars kommer jag svälta sönder.


AHH I`M BIG



puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skulle ni kunna tycka till om min design? Jag skulle bli så glad!

Kram!

Postat av: matilda

guud vilken fin mode blogg ni har! är ni mode intresserade? i sånna fall kan ni väl kolla in min nya mode blogg! tack så mycket!



puxxpuxx

2009-08-14 @ 18:59:19
URL: http://matildasmodeblogg.blogg.se/
Postat av: Sophie Ottossons Drawings

Söt bild:)

2009-08-14 @ 19:08:10
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback