emma: like me

randomfakta:

  •  skall spelas på mitt bröllop om jag gifter mig
  • önskar att någon kunde ge mig massage på benen just nu?
  • har gått upp typ 3 kilo på 2 veckor.... och är glad för det
  • var jävligt kort och spinkig när jag var liten... men har vuxit till mig nu 8-)
  • sover bättre när jag sover med någon
  • har en orange tandborste
  • har otroligt breda fötter....
  • har spelat innebandy i 5 år
  • ...och mitt mål är att få spela i elitserien
  • min mamma spelade i elitserien när jag var pluttig (alltså liten)
  • i mitt liv har jag tränat dans, klättring, friidrott och innebandy förstås
  • ...men aldrig fotboll, som jag hatar
  • i mitt liv har jag varit kär på riktigt 2 gånger, tror jag
  • de enda djur jag och Olivia har haft är hamstrar. Ursrungligen hade vi 2, min hette Bert och Olivias Mysan. Sedan fick dom barn, närmare bestämt 12 stycken.
  • jag blir väldigt lätt brun
  • och när vi hade varit i mallorca 2 veckor när jag var 9 år, tror jag, var jag så brun så det såg helt sjukt ut
  • jag försöker vara mig själv i alla lägen

såå, det får räcka för denna gången. Måste börja dra mig mot sängen
godnatt♥/emma


Kommentarer
Postat av: 23

För att inte tala om grönt hår :-D

2009-08-19 @ 08:32:48

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback