emma: no need to stand back

¨sådärja, har just ätit middag och ligger nu nerbäddad i sängen igen. Ikväll blir det att se män som hatar kvinnor med Lina, det blir supermysigt, var ovanligt längesen nu. Varför är det så att när man vill vara ensam så är det en hel hög som inte vill annat än vara med en, och när man är desperat efter sällskap så är man plötsligt ensam här i världen?
Fast oftast så känns det som om man är helt ensam i världen, fast det är nog för att jag inte har några vänner....(a)=]=]=]

Men seriöst, det är en sak som jag har funderat över. Varför har inte jag några vänner? Av vad jag har hört om mig själv från andra så har jag klurat ut en hypotes till detta: 20% tycker att jag verkar läskig och vågar inte prata med mig (ja det är sant, folk har faktiskt sagt att jag är läskigt, hur sjukt detta än är), 70% tycker att jag är jävligt töntig och jobbig så att de inte vill vara med mig, och 10% ogillar jag helt enkelt. Ja det där töntig och jobbig kanske jag inte kan göra något åt... men seriöst, läskig? Jag gråter typ av lycka då någon smsar mig. Eller ännu bättre; PRATAR med mig. Och dessutom är jag aldrig otrevlig, för då får jag jättedåligt samvete. Jag tycker det är jävligt coolt om nån vill prata med mig, så gör du det är du automatiskt cool i mina ögon.....och vissa kanske tror (baserat på att jag typ jämt skrattar) att jag skrattar åt dem, men icket. Ju mer jag skrattar, desto bättre. Synd bara att vissa inte kan stå ut med det, hehe.
Nä fyfan så jävla pinsam jag är egentligen, sitter här och skriver hur mobbad jag egentligen är... PINSAMT. Eller nä, jag är väl en fucking caregangare. THIS IS WHY I'M CARE, THIS IS WHY I'M CARE THIS IS WHY, THIS IS WHY, THIS IS WHY I'M CARE.
care är en livsstil(L)

 
mysigt, men nu måste jag rycka upp mig, LINA IS FUCKING COMING

VAD JAG SKA HA PÅ MIG?
HUR SKA JAG HA HÅRET?
VILKEN PARFYM?
UNDERKLÄDER ELLER INTE?

okej där gick jag lite långt men.

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback