olivia: it's the way it can be

Sitter här och undrar och funderar över varför ingen tycks vilja blogga. Det är en fråga jag inte har fått svar på och kanske aldrig kommer få svar på. Men sånt är livet, det går vidare, rullar på helt enkelt.

Klockan två idag ska denna familj infinna sig på kustvägen, storön eftersom morfar fyllar år idag. Har tänkt på att det är ganska många som fyller år idag. Jaja. Grattis to all of them.

Men ni har väl inte glömt The Day som infinner sig snart? Bara två dagar kvar nu ju. Och det här är viktigt. Halvvägs till trettio. Ingen mer fjortisstil här nu va. Stora förändringar är på väg. Bra eller dåliga? Hiss eller diss? Ris eller ros?
Men innan det händer måste jag få ta ut vad som är kvar av mina fjortisfasoner. DAH antagligen ska jag göra det? Asså ni kan ju ändå inte säga nåt om de och om ni skulle göra det skulle jag inte bry mig? Hallå, det är väl JAG som skriver just nu på denna blogg?
assa herregud, jag dööööööööööööör. Första helgen efter skolstarten och vi måste till stugan?? Amen the party is in us så ändå. Eftersom vi ska till storön så blir de värsta placet? Whatever.  Jag vet att ni ändå kommer sakna oss. puss puss på er


assa är hon inte världens sötaste? Lav u sis<3

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback