emma: is it wrong of me?

Skall köra hiss och diss nu tänkte jag. Men istället för att ta tummen upp och tummen ner tänkte jag göra en specialare - godis för det som är bra och inget godis för det som är dåligt. OK?

  • jag vet du vill ha mig - kobojsarna

Okej, alla har redan hört den låten UTOM JAG som upptäckte den häromdagen, men ändå, den ska in! Så jävla skön
"Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig. Ställ ner ditt glas och följ med mig hem", haha ska typ gå fram till nån som stirrar någon gång och säga så. cleeeeant

  • Garnier Fructis  bamboo flexihold hairspray- men haha lite fjortis att ta med ett HÅRSPRAY i denna lista menmen det är min nya kärlek, luktar helt underbart♥
  • Mer läsare - ♥




  • Det är askallt här - det är ju inge kul=(
  • Att ha ont - att ha ont i fotleden på den vänstra fot och ha ont i knäet på högra benet är ingen bra kombination i trappor.
  • Átt ha "tvångsord", när jag är i en pressad situation är det enda jag kan få fram "oh gud, oh gud, oh gud"

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback