olivia: sommar 09

Det här året har verkligen förändrat allt. Och det har gått  fort. Det känns som om det var nån vecka sen vi firade in det nya året med en epic fail. Den ska jag inte berätta om...

Men det har varit ett roligt år. Jag har upplevt mer än jag har alla andra år tillsammans, och jag har oändligt många roliga minnen som jag (hoppas) aldrig kommer att glömma. Men på andra sätt så har jag också varit tvungen att verkligen ta reda på vad som betyder något för mig. För -ärligt talat- så har jag (och de andra på denna blogg!) varit att tvungna att ta mycket skit i år, bl.a på grund av bloggen. Men det som inte dödar en gör en starkare, och sitter jag här och skriver död? Näe, precis. 
 

Okej jag orkar inte mer, det här får bli första halvan så får ni andra halvan senare.

Förresten så kanske de flesta av de här bilderna känns ganska jaha? för er, att de är bara ganska random bilder? Men alla de här bilderna är kopplade till tillfällen jag varit lycklig, som betytt mycket för mig eller som jag bara kommer ihåg väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback