emma: cause it's you and me and all the others

Just som jag sa till alla på msn att jag skulle gå och duscha, och jjust som jag klickade på logga-utknappen så hörde jag självklart toadörren låsas. Perfekt.

Men blir i alla fall att trotsa snön och ta mig till stan idag. Shoppade igår och ska nog inte shoppa så mycket idag, ska spara tills på tisdag. Men det blir nog att köpa nånting i alla fall...... typ sockar? Haha. Men behöver faktiskt nya matchsockar till paradiscupen.

Så eh jaha okej------....... intressant och trevligt. Nej ni får inte se vad jag har köpt på stan. Men det är mycket fint. HA-HA-HA-AH ska gå nu pussar och kramar önskar emma




riktigt snygg bild från stan igår.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback