emma: damn så onödigt, ska baka nu!!!!!!!!!!!!!!

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår? Olivia!!
2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse? Sov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Datorn...
4. Vad hände dig 1993? jag blev påtänkt? kanskE?
6. Tre ord varför du sist spydde: solade med feber:$
7. Vilken färg är din hårborste? Röd. Fast den är egentligen Olivias, tog den av henne...
8. Vad köpte du sist? JUlklappar
9. Vad fick du senast i present? *Julklapp. Tröja, hårinpackning och ett skärp:) 
10. Vilken färg är din dörr? Vit
11. Var förvarar du dina pengar? Jackfickorna, på kortet
12. Hur var vädret igår? -7 kanske, SNÖIGT
13. Var kramades du sist? Mitt rum eller vardagsrummet tror jag
14. Vad ser du fram emot? imorgoN!
15. Vad är 15? Ett tal, bland annat min ålder just nu
16. Vilken skostorlek har du? 38/39
18. Är du random? Hahah, alltid!!
19. Vill du klippa dig? Nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20. Är du över 25? Över 25 cm lång ja
21. Pratar du mycket? Typ inte
22. Kollar du på O.C.? Aldrig!
23. Har ditt namn ett "X" i sig? Tror inte det......
24. Känner du någon som heter Steve? Lina "Steve" Holmbom
25. Hittar du på egna ord? Ja. Vädligt ofta.
26. Är du kittlig? Tyvärr alldeles för kittlig...
27. Är du en typiskt svartsjuk person? Ja tyvärr
29. Nämn en vän vars namn börjar på M? har inga vänner?!
30. Vem ringde dig sist? Lina Holmbom 
32. Biter du på naglarna? Neppp
33. Har du lockigt hår? nnnnej
34. Vilken konsert ska du på härnäst? Skellefteåfestivalen:]?
35. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? typ ingen
36. Hur många gånger har du svurit idag? Tror inte deet
37. Vilket ord säger du ofta? TYP HAHA
39. Har du sett filmen ‘Donnie Darko’? Nej.
40. Ska du jobba imorgon? Kanske?!
41. Vem kysste dig senast? ha-ha
42. Vem sa du “jag älskar dig” till sist? irl vet jag inte, har svårt för att säga det
43. Vad borde du göra nu? klä på mig, baka!
44. Har du något smeknamn? emmani?
45. Sover du mycket? Nej:(
47. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? New moon!!!!!!!!
48. Tycker du om någon just nu? Nä hatar allt och alla!
49. När diskade du senast? Förrgår kanske.... nä längre sen
50. Har du gråtit idag? Nej!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback