emma: don't hold me back

Det blev ju... mycket uppdatering från min sida igår. Eller inte. Men så går det då man har stora problem att lösa (som jag ändå inte löste).

Denna dagen låter väldigt nice när man berättar om den, hade bara 3 lektioner och slapp kemin så vi fick kortdag. Men var den nice? No way. And this is why it wasn't:

Första lektionen: SLÖJD. Jag hatar slöjd.

Sedan SO, och sen lunch... då kom det stora bakslaget. FISKGRATÄNG. Var man mätt efter det? Hell no. Men det fulaste var att min första (väldigt lilla) portion ändå inte var så farlig, så jag hämtade mer. Men den portionen smakade INTE likadant, smakade rent ut sagt för jävligt och jag var oförmögen att äta upp det. Sen hade vi gympa och nu sitter jag här. Okej , såå farlig var den kanske inte. Jag överdrev kanske, bara kanske, lite...

 

Imorgon ska vi i alla fall ha luciagenrep! Detta betyder en massa missade lektioner och sovmorgon. Dessutom tror jag att det är god mat till lunch. Och mitt motto är: "en äcklig lunch är som en extra mattelektion" och det säger väl allt?

 



Olivia försöker finna luciakänslan så gott hon kan.

pussar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback