emma: don't want another

Snart kommer Lina hit, det blir att knalla runt på sunnanå och dela ut reklam. Brukar inte vara så dumt faktiskt, rätt skönt.

Var i alla fall nyss på träning, den första på en vecka. Fy satan vad jobbigt.... kändes som om jag hade ont överallt, men dock mest i hjärta och lungor ;-) Fast i höften också, men ibland är det ju bara nåt cp. Men seriöst jag måste styrketräna!!! Vet inte vad som har hänt med mina muskler men kvar är dom då inte. Hatar att känna mig svag, vilket jag gör just nu. Not good! Dessutom flyger jag ju så fort någon knuffar till mig, och då får man ju ont. Inte så kul det inte.



Bild från förra gången vi var ute och härjade.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback