emma: FJÄRDE ADVENT!! fast vi fusktände det fjärde ljuset igår...

Jag uppdaterade visst inte igår men... who cares. Det är ju jullov, då har man annat för sig.

Jag kan verkligen inte sova längre än såhär. Och jag är jättetrött på kvällarna. Jag menar det! Jag håller på att däcka där kring 11. Helt sjukt.

 

Behöver nog inte berätta om min gårdag, för den är icket så intressant. Var på stan och köpte julklappar, for hem till Lina, mötte Matilda på stan och gick hem med henne, åt, var med Matilda (och väntade förgäves på Lina, men hon måste antingen ha glömt bort oss eller försvunnit på vägen). Vi såg Monsters vs Aliens. Den äger.

 

Även idag blir det stäääännnnnnn, ska köpa julklappar till Olivia och Lina. Får se hur det går.

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback