emma: och jag säger ÄÄAAHHH

Denna dagen har garanterat inte varit en bra dag, har haft ont som satan i magen hela dagen:( Men härdade ut skolan ändå, trots att jag inte kunde äta något till lunch. OCH DET ÄR HEMSKT!!

Aja, sitter och tittar på saik vs. modo, spännande värre. Borde plugga på kemiprovet imorgon, men jag tycker faktiskt att jag har rätt stor koll trots att mina pluggtillfällen är lika med 1. Men Olivia får hjälpa mig lite, som redan har haft provet!



HAHAHAH Olivia, "nu ska jag ta en ful bild" HAHAH!! Agreed, det kan faktiskt vara lite roligt på matten ibland.

pussar/emma

Kommentarer
Postat av: Chricke

fan vad tur ni har då vi får inte ens ha mobilen på lektionen då får vi hämta den i lärar rummet efter skolan om vi har otur -.-

2009-12-05 @ 21:58:18

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback