emma: what you've done

your shadow is making me suffocate
wont it come to an end


will I ever trust myself again

and take a risk?

this questions are your shadow making me ask myself

what have you done




Denna dagen (dryg dag på skolan, såg film 3 lektioner, jag somnade två gånger, sedan stan, köpte kläder till julfesten, sedan hem) kan vi avsluta med en liten bild. Och en liten fråga. Är det seriöst omöjligt för mig att lägga mig innan 11 på kvällen? Ja uppenbarligen.
Just denna kvällen berodde det på tårta och Bridget Jones dagbok.



Skum bild på mig och "Boliden-laget (?)" på Luciacupen


Kommentarer
Postat av: Mandy - En Masjävel

cool bild.. äslar bilder som blir grymma närman inte tänker ^^ hihi



händer nu då?

2009-12-16 @ 02:31:38
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: nils

den bilden tog ju jag :D

2009-12-16 @ 16:19:38

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback