emma: you need to feel it

Alltså jag vet att mina uppdateringar här på bloggen är för tääskiga, men försök inte vara arga. Jag har kommit in i någon ångestfylld period där jag känner mig riktigt jävla äcklig varje gång jag sätter mig framför datorn. Plus att jag har haft mycket att göra. Så då förstår ni.

Varför inte börja mitt första inlägg på länge med att dryga riktigt jävla mycket och berätta vad jag har gjort idag? Först var jag då på skolan, hade ett efterlängtat biologiprov vilket gick galant, och struttade sedan vidare ner på stan och köpte 9 blå T-shirtar till cupen imorgon (tell you more later). Träning, och sedan idol. Bryr mig inte så mycket vem som vinner detmenerikskavinna. Inte särskilt mycket alls bryr jag migmenerikskavinna. '

IMORGON i alla fall är det dags! För lördag? Men först match klockan 2, sedan snabba oss vidare till jörn och luciacupen. Det kommer bli extraordinärt roligt kan jag lova! Helt otroligt fantastiskt!!! Vet ej hur mycket bilder jag kommer ta men I will drop it like it's hot. Och det betyder mycket bilder!!!

Dessutom bättre och tydligare bilder än denna.

 

OBSERVERA: denna bild togs a while ago

 

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback