emmasdaswefgrewdefed vfdvhukjlöä., lkmn okejmen åh

Jag är så SUR just nu, fan ta allt och alla och JAG VILL INTE HA EN HAMBURGARE?????? Jag är inte hungrig

 

önskar nån bara kunde komma och göra mig glad? Tyvärr finns det ingen sådan person i mitt liv eftersom jag är sämst, äcklig och ingen står ut med mig.  Tur ändå att jag ´är lättroad och hatar att visa känslor för annars skulle jag sitta här som ett emo och grina osv? seriöst jag vill bara slå SÖNDER nåt varför måste jag behärska mig lalalaa seriöst det blir inte lugnt dagen det inte går att behärska sig längre


Men jag menar...  vem skulle inte skratta om nån skrev såhär till dig? :


vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa`````````````````````????????!!!!!!!!!!!!"""""""#######¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤%%%%%%%%%%%%%&&&&&&&&&&&/((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))============




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahyahhahahahahahaha :]

2009-12-04 @ 19:19:13

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback