lina: du vet själv att du kommer ångra dom där orden.

Promise me to think of us as a time so beautiful
Promise me to think of us still bright still colorfull
Promise me to look back at us as a time in your life you liked




Ikväll har jag och mammat bakat lussebullar, dom blev perfekta säger vi som, hah. Annars har jag inte gjort nått mer känns det som. Är väldigt trött och borde nog lägga mig tidigt men ah orkar inte, känns som att man slösar bort jullovet lite då.


Imorgon äre 23 december och alltså dan före julafton;o tiden sen i sommras har gått galet fort, nästan lite för fort om du frågar mig, känns som om men inte alltid hinner med. Men gud vad jag längtar till julafton, inte för att jag har någon julkänsla at all men det är ändå ganska mysigt när hela släkten eller okej en liten del av släkten är tillsammans. Julklapparna är väl det jag ser mest framemot, har faktist ingen aning om vad jag ska få iår alltså är det mkt spännande.





puss

Kommentarer
Postat av: mmautildah

just nu svarar jag på kommentarer ska snart göra mig iordning :)

2009-12-23 @ 09:59:01
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback