lina: if yu realy want it

Julafton igår var riktigt kul, var hemma hos min mormor och morfar i kåge med några av dom närmaste släktingarna och ja det var mysigt. Julklapparna var också mkt bra, jag fick en systemkamera, kläder, pengar, presentkort, ny hårförlängning, skor och lite andra småsaker, blev iaf väldigt nöjd, tack alla!

Just nu sitter jag då hemma hos min mormor och morfar och har just ätit efterätt, det var gött! Om ett tag blire nog att far hem tll stan igen och kanske hitta på nått med någn kompis, får se.
Men nu ska jag fortsätta se på nån film som gick på tv för pausen är slut, hade inge bild här men ni får stå ut.




puss

Kommentarer
Postat av: amanda

snygg banner

2009-12-25 @ 21:39:06
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback