lina: they are not you

Jag sitter nu på sjukhuset eller i "ungdomsrummet" och har lagom roligt, blev som jag sa inte sjuk inatt så det var egentligen ganska onödigt att dom tvingade mig att sova hära. Har riktigt ont i handen för dom har satt in en kanylgrej dära där dom kan ge medicin och den skaver jätte mkt såå ja tyck synd om mig.

Nu väntar jag på någon doktor som ska prata med mig tror jag, kunde typ dröja en timma så då blev jag överlycklig när jag såg att dom hade en dator. Dom har tillåme spotify;O det trodde jag verkligen inte om jag ska vara ärlig.
Jag gruvar mig lite för hur jag ska ta mig hem för asså det är huuur mkt snö som helst ute och ja jag kommer nog troligtsvis på plumsa  med snö upp till knäna hela vägen hem, ganska tur att jag bor nära iaf.

mehh den här datorn hade inga bilder, blev lite ledsen nu men här kommer någon random från arkivet:



fina flickor<3





puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback