olivia: ibland måste man nöja sig

Har ni, precis som jag, uppmärksammat att Emma börjat täcka över alla bilder jag lägger ut på henne? Även de som är OK? Som jag sa så har jag det iaf. Det irriterar mig, men fast jag egentligen bara skulle kunna lägga ut orginalbilder istället ska hon få lära sig en liten läxa.

Låt mig presentera: Emma genom tiderna på lite misslyckade kort! (eller så länge jag haft fungerande mobil- och digitalkamera, dvs sen i somras efter konfan nångång)






Okej, det räcker för denna gång. Men nu vet hon vad som väntar. Och vad som väntar mig, dvs inga julklappar. Har varit rätt elak i detta inlägg. Men faktiskt, jag brukar vara rätt schysst med bilder. Jag kan vara mycket elakare om jag skulle vilja, mohahha.

UPDATE: Hon hade gjort det igen! Hade till och med raderat dem från bloggen så jag var tvungen att leta upp de i mapparna igen... Tror tyvärr att detta kommer bli en fruktlös kamp där ingen av parterna vinner.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback