olivia: men nu var jag tvungen att sätta mig upp, oj mina knän är inte fina

Just nu...

- så har jag inte sett min mobil på mer än ett dygn och börjar få ångest
- så har jag väldigt ont i ryggen för att jag ligger på ett oskönt  sätt
- så är jag hungrig
- så tänker jag på hur otur vi har haft det med målvakter till cupen
- så är klockan 10.58
- så har jag på mig en tröja med en bulldog (haha)
- så lyssnar jag på Lost without your love
- så är mitt hår störande i vägen för mina ögon
- så har jag nyss sovit 11h och borde vara utvilad men vill egentligen sova mer
- så ska jag avsluta denna lista och lägga  in en bild


Kommentarer
Postat av: emma

olivia din mobil ligger död på soffan i hallen

2009-12-22 @ 11:06:41
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback