olivia: sånt som är sant

Känner mig lite depp av någon konstig anledning, men idag ska jag baka pepparkakor så då går det nog över. Ska också ta in en ny garderob i mitt rum så det blir säkert trevligt. Och sen match. Håhå jaja.

NU:.... Konstiga saker/rykten jag hört om mig/careg?

  • Jag och Emma går på kanalskolan? Nae, det gör vi faktiskt inte. Brännan ftw!
  • Vi dricker, spårar osv? Okej, kanske spårbiten inte var så falsk men dricker gör vi faktiskt inte. Eller asså ja, ni fattar vad jag menar.
  • Att det är Emma och Lina som är syskon? Varför mobba mig(U)(U) Lina is the lonely one. Inte jag. Eller hon har ju en syster men det är inte Emma.....
  • Att Emma varit tsm med nån Ludde? Nej? Vid den tidpunkten kände vi inte ens någon som hette så. Varför mytta?
  • Hörde typ nångång att någon SETT oss på fest typ fulla? Är inte det rätt omöjligt, vi var ju inte där?

Var typ det jag kom på nu. Sen finns det väl en del jag inte kommer på och småsaker jag inte orkar ta upp.
Nu blir det kläder. HEjsvejs

<3<3<3<3<3<33<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
WOW jag ägde typ nästan.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback