emma: awsome new stuff

HIIHHIHI ser ni vår fina header???? Har själv aldrig sett den förr, och vet inte vem som har gjort den, men fin var den ju:) Trots LIIIITE pinsamma bilder kanske...

Idag har jag ialla fall varit med Lina & Liza en stund på dagen, mycket trevligt. Sedan såg jag först melodifestivalen och sedan film, when a stranger calls. Det var en läskig stund. Nu gör jag inte så mycket, ska snart gå och sova, för imorgon är det match, samling halv 10 på kaplan ochsåå. Mot ibs, och jag vill VERKLIGEN VINNA. Skulle vara så jävla skönt med en vinst.

Sedan vill jag be om ursäkt för att vi ALDRIG lägger in bilder här, men jag har varit lite out of bilder, för jag har inte haft något att ta kort med. Men nu, när jag har fått en ny mobil hoppas jag att jag ska kunna lägga in några då&då.

Har inte så mycket mer att skriva just nu,

puss
/EMMMMMMAA

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback