emma: don't give it up

Åhhhh jagvet, jag har inte skrivit något på jättelänge, och förlåt, INGEN har skrivit om vår helg ens, trots att den var någorlunda intressant. Inte ens nu orkar jag skriva om den, så ni får leva i ovetande om vad careganget gjorde i helgen. Däremot tänkte jag skriva om vad jg har gjort i veckan. Om ni har läst vad de andra har skrivit fattar ni kanske att vi har haft prao i veckan. Tur som jag har har jag fått chansen att testa jobba på OKQ8 sörböle. Ett riktigt kvalitetsjobb som ni säkert förstår. Igår, första dagen, jobbade jag från 8-16.30 och fick göra cirka 3 saker. Först fyllde jag på godis och drickor (råkade även bli inlåst i ett förråd under den här tiden) , sedan stod jag och stirrade en stund, sedan åt jag min lunch jag hade tagit med hemifrån, makaroner och litelite korv som var iskalla eftersom jag inte vågade använda micron. Efter lunchen stod jag i cirka 1 timmar och gjorde absolut INGENTING, för det fanns inget för mig att göra. Samtidigt upplevde jag svåra smärtor i benen av allt stående, jag kände mig otroligt törstig då jag inte hade druckit någonting, och tristessen höll på att ta kål på mig. Efter det sorterade jag paket och stora brev (posten, OK, samesame). Detta resulterade i träningsvärk. Efter jag hade klarat av det, stod jag återigen och stirrade, denna gången i cirka 2 timmar. Efter det blev det lite mer tugnt lyfte, då av nya varor som skulle in i affären. Slutligen kom mamma och hämtade mig(räddade mig). Denna dagen har i varje fall varit mindre smärtfull, fick stå i kassan hela dagen, vilket fick tiden att gå lite snabbare (men idag hade jag fortfarande inte med mig någonting att dricka och mina ben och jag är inte vänner längre). Men mormor kom dagen till ära och hämtade mig klockan 3!!!!

Just nu tror jag inte att du orkar läsa något mer, så jag får skriva mera sen.

pusskrampusskram
greetings from emma

Kommentarer
Postat av: miranda

vågar du inte heller använda micron när du är hemma själv? :]

jag är rädd för att det ska börja brinna,.hhaha :]

2009-02-17 @ 16:18:00
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback