emma: i take the chance

idag fick vi veta var vi ska praoa. Jag får chansen att testa på att arbeta på OKQ8 söder!!!! 8-16 ska jag jobba, tar typ bara en timme att gå dit. Det blir fint. Dom vill också att jag ska äta på sörböleskolan, men det kan dom glömma!!! Jag hoppar hellre över lunchen.

Ikväll blir det enskild träning med Liza, Olivia och Lina tro jag. Blir nog inte så mycket träning kanske, men kul i alla fall ju. Eller, vad säger jag, det blir riktigt toppenkul. Imorgon blir det först skola, som vanligt, men vi får faktiskt sluta tidigare, typ 2 istället för 3 tror jag:) sen dissar jag träningen för att fara på melodifestivalen med lina&olivia, hehehe. Efter det ska vi sova hos Lina, kanske Liza också vill umgås med oss. Och jaaaaa, så ser väl mina planer ut. Helt okej, om jag får säga det själv?

Annars händer det inte så mycket, får lite damp på min gamegirl, (så kallad mobil), för den är ju inte den bäst funkande mobil in the world precis. Dessutom tycker mina friends, careganget, att det är lite pinsamt att jag har den. Och jag måste faktiskt hålla med lite, och det är rätt jobbigt då precis alla kommenterar den.
 
^^yeesss, här är den.

aja

♥xoxo
emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback