emma: i turn it upside down, inside out, but i don't know

hej. Nu får jag börja med att säga tack till LIZA, som har gjort vår fiiina design. Trots att den kanske är lite för seriös för oss, den speglar oss i careganget inte speciellt bra, men egentligen kanske det borde vara så. För om vår design var precis som oss, skulle den maybe inte vara så fin. Förlåt, skoja, ska inte skriva mer om det här nu.

Okej, just nu gör jag inget speciellt, har just tränat på biologiprovet vi har imorgon. Jag har en känsla att det kommer gå ungefär som vår match idag... Det blev 3-0 till IBS. Alltså ingen vidare trevlig känsla men. Jag kanske överraskar mig själv. Men det kommer ändå bli en chill dag imorgon, har halvdag så det kommer bli toppen. HAHA ÄGDA säger jag bara till 8c&8d som ska ut på prao i veckan. Synd. Så efter skolan blir det nog något mycket trevligt får jag hoppas.



Idag har jag, som sagt, haft match och sedan lekt med Lina&Olivia. Eller lekt och lekt, vi såg först film, the butterfly effect, som är råbra, och sedan suttit framför datorn och ätit popcorn. Trevligt var det i alla fall.

Har inte så mycket mer att skriva just nu
så man skulle väl kunna säga

puss och sådär
/emmma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback