emma: it's like something new but it's not

Okej, nu kommer ett förhoppningsvis ganska långt inlägg som till och med kanske är värt att läsa. Har inte hänt något speciellt sedan senaste gången jag skrev, så nu tänkte jag för den oinsatte berätta lite om vad det här nightflight och dreamhack är för något.

Vi börjar med Nightflight. Detta är då en slags .. ja vad ska man säga, evenemang (?), där man kan göra massa olika saker. Till exempel är det innebandyturnering, disco och andra aktiviteter.  Vad Careganget ska göra här är då att stå i en av de tre (?) kioskerna, och sälja korv, mackor, drickor och godis. Vi kommer att befinna oss i kiosken som är NÄRMAST sporthallen, där innebandycupen hålls. NF är på fredag (27/2) mellan 19.00 och 01.00. Med förköp kostar det 60 kronor och i entren kostar det 80.

Sedan är det då Dreamhack, den 6-8 mars. Det är ett stort lan där massamassamassa cs/wow/andraspel-spelare sitter och nöter sitt spel under några dygn. Samtidigt anordnas det tävlingar och liknande runt omkring. Det Careganget ska göra här är då att ARBETA i teamet "Lek&Scen", alltså anordna tävlingar och fixa med det som är på scenen (som förövrigt är typ tävlingar).

Såå, om ni inte redan visste vad jag nu har skrivit, så vet ni det nu i alla fall. Kul.

Men, som Olivia skrev, har vi fysikprov på torsdag som jag har tränat en ynka gång på, plus att jag kan ungefär ingenting? Det är vad jag kallar smart planering. Så nu ska jag lämna er här, återigen, men vi synes snart igen. Sedär, jag kan rimma också.
Men i alla fall

Pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback