emma: the special one

kan ju börja med att skriva att ja, jag kom med på zon tillsammas med ett antal andra. jag blev glad, JA. Desstuom fick vi grejerna från newbody så nu ska säljandet börja. Lust att köpa? Ring 0703602085.

Men det var inte det jag hade tänkt skriva om idag. Nej, för idag fick jag veta att det på lördag är alla hjärtans dag, något i alla fall jag tänker uppmärksamma!!!1 Skulle ju vara mysigt om någon mer gjorde det. Eller så kanske någon har lust att ge mig sådana där söta gelehjärtan i hjärtformade förpackningar som jag älskar. Vet förövrigt inte hur jag ska fira denna speciella dag, hoppas att det blir något roligt i alla fall. Någon mysig person som vill tillbringa den med mig? Annars blir det nog careganget om inte dom hittar någon annan.

Hihihi, men om inte du har någon speciell att fira med, och vill skaffa det, och har utsett en mysig person du skulle tycka om, men inte vet hur du skall gå tillväga för att visa denna person hur söt och 'underbar' den är, kan jag ge ett tips som i alla fall skulle funka på mig:

Skicka en kärleksfull låt, till exempel 2 av mina egna favoriter:
Right here waiting for you
Heaven

Det bästa tipset jag kan komma på? Annars är det ju rätt gullit att ge såna där gelehjärtan... men kanske lite pinsamt att gå fram till någon och bara räcka fram en ask? Ja, det kanske funkar för dig om du är ovanligt orädd osv, men jag skulle aldrig göra något sånt.

Men måste sleeepa nu ju
så vi säger som vanligt?

♥xoxo
emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback