emma: through the good times and the bad

Ja, som Liza sa, har ju vi nu, 'the caregang' gjort en blogg tillsammans. Ganska smart eftersom det mesta vi gör, det gör vi tillsammans. Jag vet att desginen är lite sådär halvrisig men, jag överlåter den delen åt dig, Liza. Och som hon sade i det förra inlägget, vill ni veta mer om oss, (som jag antar att ni vill hiihih), och ni har apb, så titta på {caregirl}(jag){carenose}(Lina){caretree}(Olivia){caresmile}(Liza). intressant, yes i know.

Idag blir det att vara med lina i alla fall, vi ska nämligen bleka håret, riktigt spännande. Linas mamma ska hjälpa oss, för jag kan lova att jag annars skulle få grönt hår. Jag hoppas det blir bra. FÖRLÅT ALLA LÄSARE/FANS, nu ska jag äta frukost så jag skriver inget mer just nu
så jag säger såhär

peace, love and have a nice day© (?)
 ♥ xoxo
emma

Kommentarer
Postat av: lizae

klagar du ???!!?! ;)

men jag ska ändra någon gång när du och olivia har skickat bil, för jag har redan fixat en fin på lina=D

2009-02-09 @ 12:02:08
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: lizae

bild*

2009-02-09 @ 12:02:35
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback